Skróty dla czytników ekranu:
przejdź do zawartości strony
przejdź do menu głównego
przejdź do formularza kontaktowego
przejdź do strony wyszukiwania
O nas
Aktualności
Oferta
Wspomaganie
Czytelnia
Słownik pojęć
Artykuły
Konflikt zbrojny w Ukrainie
Psycholog radzi
Pedagog radzi
Logopeda radzi
JAK POSTĘPOWAĆ, ABY ROZWÓJ MOWY PRZEBIEGAŁ PRAWIDŁOWO?
Wskazówki dla rodziców i wychowawców: Co powinno nas zaniepokoić w mowie dziecka?
Kolejność pojawiania się głosek w języku dziecka w wieku przedszkolnym
Wpływ wad wymowy na naukę szkolną
Związek pomiędzy rozwojem mowy a precyzyjną motoryką rąk
Pierwszy rok z życia dziecka
Zabawy logopedyczne dla dziecka 0-36 miesiąca życia
Wskazówki dla nauczyciela do pracy z uczniem afatycznym
Ogólne zasady postępowania i pracy z dzieckiem afatycznym
Pozycje książkowe do pracy z dzieckim-uczniem z afazją
Aspekt logopedyczny przerośniętego migdałka gardłowego
Kroki milowe w rozwoju dziecka
MEDIA KIEDY I JAK Z NICH KORZYSTAĆ?
MEDIA Z POŻYTKIEM DLA DZIECKA
Dlaczego moje dziecko nudzi się w szkole
Rozwój funkcji ruchowych a rozwój mowy
PREZENTACJA - ROZWÓJ KOMUNIKACJI JĘZYKOWEJ
Grupowa terapia logopedyczne dla dzieci z opóźnionym rozwojem mowy
Etapy rozwoju mowy
„Lepiej zapobiegać niż leczyć”
ROZWÓJ MOWY OD 12 DO 24 MIESIĄCA ŻYCIA DZIECKA
SKRÓCENIE WĘDZIDEŁKA JĘZYKA
Doradca zawodowy radzi
Napisali o nas
Ważne strony
Adresy instytucji
WYKAZ PLACÓWEK
Do pobrania
Kontakt
OŚWIADCZENIE O DOSTĘPNOŚCI
A
A
A
O nas
Statut
Organizacja pracy
Nasi specjaliści
Standardy ochrony dzieci w PPP
Procedura przyjmowania klientów
Procedura wydawania Orzeczeń i Opinii o WWR
Procedura zapisywania dzieci na WWR
Nasi darczyńcy i sponsorzy
Aktualności
Oferta
Dla dzieci i młodzieży
Dla rodziców
Dla nauczycieli i specjalistów
Wspomaganie
ORGANIZACJA I ZAKRES WSPÓŁPRACY
Opiekunowie placówek
Sieci współpracy i samokształcenia
Telefony Pomocowe
Szkoła po pandemii
Konflikt zbrojny w Ukrainie
Czytelnia
Słownik pojęć
Artykuły
Ważne strony
Adresy instytucji
WYKAZ PLACÓWEK
Do pobrania
Kontakt
OŚWIADCZENIE O DOSTĘPNOŚCI
Czytelnia
Artykuły
Logopeda radzi
Pozycje książkowe do pracy z dzieckim-uczniem z afazją
Pozycje książkowe do pracy z dzieckiem-uczniem z afazją
Pozycje książkowe do pracy z dzieckiem-uczniem z afazją